Incidentele de securitate în care căderea de semnal durează mai mult de 15 minute, timp în care oamenii nu mai pot suna la numărul unic de urgență 112, sunt considerate incidente cu impact semnificativ și trebuie raportate de operatorii de telefonie, arată o noua decizie a Autorității de reglementare în comunicații, publicată vineri în Monitorul Oficial.
Fara semnal la telefonFoto: Jose Maria Ruiz / Dreamstime.com
Schimbările aduse legislației privind raportarea incidentelor de securitate a fost semnalată de fostul vicepreședinte al ANCOM, Eduard Lovin, pe contul său de LinkedIn.
- „Noua reglementare ANCOM impune și obligații de asigurare a unui back-up temporar de energie electrică în sarcina marilor furnizori de comunicații.
- Alte modificări vizează măsurile tehnice și organizatorice care trebuie luate de furnizori pentru a gestiona în mod corespunzător riscurile la adresa securității rețelelor și serviciilor de comunicații.
- În ceea ce privește raportarea incidentelor de securitate, modificările prevăd definirea impactului semnificativ nu numai în funcție de praguri cantitative (număr utilizatori afectați și durata incidentului), ci și în…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “economie.hotnews.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com