Desemnarea lui Taylor Swift, de către revista „Time”, în decembrie anul trecut, ca „omul anului 2023” nu a făcut decât să confirme fenomenul artistic, social și economic pe care l-a creat artista americană.
Taylor Swift seamănă cu un alt Swift, Jonathan, care în secolul al XVIII-lea scria un roman devenit celebru și păstrat de-a lungul timpului intitulat „Călătoriile lui Gulliver”. Turneul început anul trecut de Taylor Swift are câteva repere ale unei super-călătorii: se va desfășura pe cinci continente, va avea 146 de concerte, dintre care 68 în America de Nord și va genera doar pe continentul american afaceri în valoare de două miliarde de dolari.
De exemplu, anul trecut, Bloomberg Economics estima că, în total, Taylor Swift, Beyonce, Barbie și Oppenheimer au contribuit în trimestrul al treilea 2023 la creșterea economică americană cu 8,5 miliarde de dolari. Ceea ce i-a făcut pe unii experți să își aducă aminte de fenomenul Beatles, care în anii 60, reușea să echilibreze balanța comercială a Marii Britanii.
Acum, însă, metodele de promovare sunt mult mai sofisticate. Există deja analize care arată că vedeta americană a construit o adevărată…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “www.rfi.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com